Ads by

30 March, 2011

Zara first food

Yesterday officially my little Zara having her solid food
Actually last 3 weeks ade jgk try2 bg die biscuit Heinz
Tapi die muntah2 sampai dmm
Doc said die tak pandai hadam lagi

Last Saturday plak my MIL bg die Cerelac kot
Baby yg my MIL jage punyer
Malam tu me ade appoinment
Me perasan Zara cam lembik n x bermaya
Tp i tot die ngantuk sbb b4 keluar die sleep
Sampai Jusco n lepak Starbuck
Zara muntah abis semua keluar

Me mmg dah plan nak buat food die sendiri
So Me buat kesimpulan die tak boleh makan those kind of food

Yesterday Me made her spinach
Me blended the spinach after cook it
And add it with breast milk
Punyer lah suke
She can't wait to be fed
Sangat suke Mmy tgk Zara makan
After this I'm gonna make more food for her
Malam tadi baru buat papaya+BM

Ape ni
yum yum yum

Its nice n I want more

yummmyyyy




So disebabkan Zara good girl n pandai mamam
My bg present kat Zara

No comments:

Post a Comment